نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

پیگیری سفارش

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

شماره تماس ۰۹۱۷۲۴۵۰۱۱۸ پاسخگو هستند یا پیامک بدید یا واتس آپ ارسال کنید.

امتیاز ما در ترب ، دیجی کالا ، ایمالز و … ۵ از ۵ می باشد.

متاسفانه این روزها یا شرایط خواص (قطعی برق ، فیلترینگ ، اینترنت ، آنتن دهی ، شبکه ملی و… ) ایتا ، بله ،سروش و روبیکا هم می تونید پیام بدید.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

کالاهایی که از انبار تهران ارسال می شوند کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. یا می توان با هماهنگی و تقبل هزینه ، کالا را با اتوبوس ارسال کرد.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند را چگونه می‌توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده می‌توانید اطلاعات را دریافت کنید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شده (از قسمت فهرست ، بالا سمت چپ) روی گزینه سفارشها کلیک کنید. حتی می توانید فاکتور خود را چاپ کنید.

آیا شعب حضوری روزهای تعطیل نیز امکان تحویل سفارشات را دارند؟

بله با هماهنگی فقط در شیراز این امکان وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =