نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

راه های ارسال کالا

به طور کلی در سایت ۱۱۸tasisat.ir به سه روش کالا ارسال می گردد :

۱- ارسال با پست به کلیه نقاط ایران : از شیراز

۲- ارسال با باربری : از تهران به دیگر شهرها

۳- ارسال با پیک موتوری ، اسنپ و … که بستگی به نوع کالا و شهر مورد نظر (شیراز و تهران) دارد. شما می توانید با هماهنگی های لازم با ما نوع ارسال را مشخص نمایید .

امروزه مبادلات تجاری آنلاین بسیار رایج است. چرا که با فراگیر شدن اینترنت و بالا رفتن تعداد فروشگاه های اینترنتی، افراد ترجیح می دهند برای صرفه جویی در زمان، بدون نیاز به طی کردن مسافت، در هر مکانی به آسانی از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند. فروشگاه اینترنتی وبسایتی است که مانند یک فروشگاه واقعی، کالاهای خود را برای فروش در معرض دید کاربران قرار می دهد و خریداران پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، آن را سفارش می دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه خرید کالا به صورت آنلاین با استفاده از درگاه‎ های بانکی پرداخت می شود (که اصطلاحا به آن پرداخت آنلاین می گویند) و سپس کالای مورد نظر به آدرسی که مشتری در قسمت مربوطه درج کرده ارسال می شود.

در این میان برخی کاربران به دلیل تجربه و یا مشاهده کلاهبرداری های اینترنتی اعتماد زیادی به فضای پرداخت آنلاین در فروشگاه اینترنتی ندارند (سایت ۱۱۸tasisat.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی ، جهت بالابردن اطمینان شما کاربران سایت می باشد ). برای این دسته از افراد نیز در اکثر فروشگاه ها ماژولی تحت عنوان پرداخت در محل ایجاد شده است؛ بدین صورت که مشتریان بعد از تحویل کالا از مامور پست و یا پیک، هزینه خرید خود را به صورت نقدی پرداخت می کنند.

ارسال کالا توسط شرکت پست با ماژول پرداخت در محل
فروشگاه های آنلاین می توانند با ایجاد امکان اتصال به شرکت پست این فرصت را به مشتریان بدهند که از طریق پست نیز پرداخت در محل داشته باشند. در این نوع از پرداخت مشتری بعد از انتخاب کالا، اطلاعات مورد نیاز برای ارسال کالا را در قسمت مربوطه در سایت فروشگاه اینترنتی وارد می کند، سپس شرکت پست کالا را از فروشنده تحویل گرفته و به آدرس مشتری ارسال می ‎کند. در هنگام تحویل بسته به مشتری از سوی شرکت پست هزینه‎ ارسال طبق فاکتور صادر شده از مشتری دریافت می ‎شود و طی مدت زمانی مشخص بهای کالا به حساب فروشنده واریز میگردد.

پرداخت در محل

این روش ویژه ارسال کالاهای غیرسنگین برای خریدارانی می باشد که تمایل به پرداخت وجه درب منزل دارند. در این روش پس از ثبت سفارش توسط خریدار، کالا برای وی ارسال میگردد. تعرفه ارسال این روش باتوجه به مسافت و وزن کالا متغیر می باشد.
تا اطلاع ثانوی پرداخت در محل ، با هماهنگی از قبل با تماس یا پیامک به ۰۹۱۷۲۴۵۰۱۱۸ فقط در شیراز امکان پذیر می باشد.

روش‌های ارسال کالا

برای ارسال کالا از طرف فروشگاه آنلاین چند روش مختلف وجود دارد که بسته به فاصله‎ مشتری از انبار اجناس و انتخاب وی برای مدت زمان تحویل سفارش یکی از این روش‎ها انتخاب می شود. معمولا اگر فاصله مکانی مشتری از انبار کالا و اجناس کوتاه باشد، برای ارسال کالا از پیک موتوری و یا باربری (بسته به ابعاد جنس) استفاده می شود؛ ولی اگر این مسافت طولانی باشد اجناس به طرق مختلف با توجه به مقصد نهایی برای مشتریان ارسال می شوند. در ادامه به انواع ارسال به مسیرهای طولانی خواهیم پرداخت.

روش‌ های ارسال پستی
ارسال پستی به صورت پیشتاز یکی از مطمئن ‎ترین راه ها برای ارسال مرسولات است که برای اشیای قیمتی و یا آسیب پذیر این نوع روش ارسال توصیه می شود. در این روش بسته ‎ها حداکثر تا سه روز کاری به دست مشتریان می ‎رسند و محاسبه تعرفه ارسال با توجه به مسافت متغییر است.

روش ارسال سریع
در روش ارسال سریع معمولا بسته ها بعد از یک روز کاری بدست مشتری می ‎رسد و ارسال محصولات توسط انواع سرویس های خدمات پیک موتوری و ارسال کالا انجام می گیرد. مشتریانی که برای تحویل کالای مورد نیازشان عجله دارند، از فروشگاه اینترنتی درخواست می کنند که کالا در اسرع وقت بدستشان برسد و فروشگاه ها می توانند این روش ارسال را به آن ها پیشنهاد دهند و البته که هزینه ی این ارسال سریع نیز بر عهده ی مشتریست.

ارسال توسط باربری / اتوبوسی
اگر امکان ارسال پستی وجود نداشته باشد، و یا بنابر در خواست مشتری از فروشگاه آنلاین، کالا ها می توانند از طریق باربری اتوبوسی ارسال شوند. در این روش مدت زمان تحویل سفارش بستگی به زمان حرکت اتوبوس ها به سمت مقصد مورد نظر و طول مسیر تا مقصد دارد.
این روش ویژه ارسال کالاهای سنگین برای خریداران ساکن سایر شهرها بجز شیراز می باشد. در این روش هزینه حمل از دفتر باربری در شیراز تا دفتر باربری در شهر مقصد بر عهده خریدار می‌باشد (پس کرایه). آدرس دفتر باربری در شهر خریدار به اطلاع خریدار خواهد رسید لذا پس از رسیدن بار به شهر مقصد، خریدار باید جهت دریافت کالای خود به محل باربری مراجعه نماید و یا با هماهنگی باربری و پرداخت وجه بیشتر، کالا از طریق باربری تا درب منزل خریدار ارسال میشود.در این روش لازم به ذکر است که کالاهای سفارش داده شده در زمان ارسال صحیح و سالم تحویل باربری می‌گردد، لذا پذیرش کالا به صورت سالم از باربری به عهده خریدار می‌باشد و فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال شکستگی، ضرب‌دیدگی و پارگی کارتن کالا بعد از تحویل به باربری ندارد.

– اگر کالای شما جزء کالاهای سنگین باشد در شیراز بسته به وزن و ماهیت کالا از ۲۵,۰۰۰ تومان تا ۶۰,۰۰۰ تومان در لیست زیر بصورت پس کرایه ارسال میشود .

کالاهای سنگین شامل ;

_ پکیج و رادیاتور
_ اجاق گاز
_ کولر آبی
_ کولر گازی

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند پکیج و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
– روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل ۲ روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

سفارشات باربری بین ۳ تا ۵ روز کاری تحویل خواهد شد. “این مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”
ارسال از طریق حمل ‌و نقل هوایی
اگر شرایط هیچ یک از موارد قبلی برای ارسال مهیا نباشد و یا اینکه زمان دریافت کالا برای مشتری اهمیت داشته باشد، می توان از حمل و نقل هوایی استفاده کرد که نرخ آن با توجه به وزن بسته ارسالی محاسبه می ‎شود. لازم به ذکر است که در این روش مشتریان برای دریافت کالا باید در فرودگاه حضور داشته باشند و بسته خود را تحویل بگیرند.

سرویس دهندگان ارسال مرسولات
تمامی روش های نام برده شده برای ارسال کالا توسط سرویس دهندگان، شرکت های حمل و نقل و شرکت های پستی موجود در سطح کشور انجام میشود. فروشندگان معمولا به فراخور نیاز خود با یکی از این شرکت ها عقد قرارداد کرده و بسته های ارسالی خود را با همکاری آنها به دست مشتری می رسانند. هرکدام از این سرویس دهندگان سرویس های خاصی را ارائه میدهند که بسته به مسافت، وزن کالا، جنس و نوع کالا، داخل کشور بودن یا نبودن مقصد و… خدمات و قیمت مخصوص خودشان را دارند. برخی از این سرویس دهندگان عبارت اند از:

الوپیک: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
تیپاکس: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی: سرویس‌دهی تیپاکس در شهرهایی که راه دور هستند، معمولاً در ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود و در شهرهای نزدیک به مراکز استان تا ۲۴ ساعت کالا ارسال می‌گردد.
کالا رسان چاپار: این سامانه هم ارسال های درون شهری دارد، هم ارسال های بین شهری و هم ارسال های بین المللی
اسنپ باکس: این سرویس دهنده برای ارسال های سریع و درون شهری مناسب است.
یارباکس: این سامانه برای ارسال کالا از شهری به شهر دیگر مناسب است.

تحویل اکسپرس:

فروشگاه اینترنتی تاسیسات آسایش گهرم در شهر شیراز اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر با هماهنگی در سریعترین حالت ممکن تحویل خواهند شد : کالای خریداری شده در انبار ، کالا موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به زمان ارسال اضافه خواهد شد. “همچنین شما امکان پرداخت وجه سفارش با کارت های بانکی در دستگاه کارتخوان  را خواهید داشت.
همه سفارشاتی که با اکسپرس  ارسال میشود ، طی ۲۴ ساعت تحویل شما خواهد شد، به غیر از کالاهایی که امکان ارسال هوایی در شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان ندارند که بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از۳ تا ۵ روز کاری، به دست شما برسد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش ;

– لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال ، کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت.
لازم است در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– هزینه ارسال سفارشات بالای دویست هزار تومان در ارسال اکسپرس شیراز رایگان و زیر دویست هزار تومان بسته به حجم و وزن سفارش بین ۹۵۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان میباشد.
-هزینه ارسال سفارشات زیر دویست هزار تومان در ارسال اکسپرس غیر از شیراز بسته به مقصد،حجم و وزن سفارش بین ۹۵۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان میباشد.

– در صورتی که شما در شهرهای تحت پوشش اکسپرس نیستید ، سفارش شما با پست پیشتاز و یا باربری طی  ۲ تا ۴ روز کاری  تحویل شما خواهد شد.

– هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود.

قبل از ارسال سفارش بصورت تلفنی با شما تماس گرفته شده و هماهنگی‌های لازم برای ارسال انجام می‌گیرد، لذا بعد از تایید تلفنی سفارش، هزینه انصراف به عهده خریدار خواهد بود. همچنین فروشگاه اینترنتی ۱۱۸tasisat.ir متعهد است تا کالای سالم را به دست شما برساند، در صورتی که عیب یا مشکلی در هنگام تحویل کالا مشاهده نمودید، با ما هماهنگ نمایید.

همچنین شایان ذکر است که بعضا مبلغ ارسال کالا بر اساس وزن بسته تعیین میگردد. سایت هایی که محصولاتی با این ویژگی را میفروشند، این امکان را در سایت قرار دادند که هزینه ارسال بر اساس وزن بسته محاسبه شده و مبلغ کلی قابل پرداخت تعیین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 11 =